måndag 22 april 2013

Behöver en STOR att-göra-lista

Just nu är jag inne i ett kreativt energiflöde och inser att jag nog behöver sätta mig ner i lugn och ro och räta ut alla trådar. Risken är annars att allt fortsätter att vara halvfärdiga projekt som aldrig får ett avslut. OM jag är riktigt duktig i dag och ser till att jobba på med mina vanliga uppdrag så bör jag kunna sno åt mig några timmar av morgondagen till "bokeriet" - både det ena, det andra och det tredje...

Den flödande kreativiteten är kanske något som sitter i väggarna hos oss just nu...min man - som aldrig spelat ett instrument i hela sitt liv- kom plötsligt hem med ett strålande leende och en splitterny bas.

Så detta är min skrivmusik just nu (kanske inte helt i takt men helt klart tonsäkert):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar