fredag 20 januari 2012

Härliga fredag!

Vilken vecka jag har haft...kan knappt förstå att jag lyckades få ihop alla deadlines! Nu har de sista texterna gått iväg och jag har en helg framför mig då jag kan ägna mig åt annat skrivande (och barnen, mannen, vännerna...). Bara tanken ger energi!

Har dessutom kommit på tre frilansreportage som jag borde kunna hitta intresserade tidningar till...ska försöka knåpa ihop ett mejl till några väl utvalda redaktionschefer...håll tummarna så får vi se!

Under jullovet skulle vi egentligen på en miniskidsemester (barnen har aldrig åkt skidor) men vi fick pengarna tillbaka eftersom där inte fanns någon snö. Samma dag bokade vi en resa till Samos...som plåster på såren...he, he...bara tanken på den semestern ger också energi...




...och för att riktigt få in känslan så får ni njuta av en låt jag lyssnade mycket på i somras med ett glas vin vid poolen...

HÄRLIG FREDAG PÅ ER ALLA!


1 kommentar:

  1. Åh, vilka underbara bilder! Jag vill också åka dit! Men Karpathos är också fint och dit ska vi ju i juli... :)

    SvaraRadera