söndag 20 november 2011

Skrivarvrå i hjärnan

Har haft migrän från och till senaste dagarna och vaknade med en huvudvärk som sprängde så att jag trodde att blodkärlen skulle brista. Mitt i alltihopa börjar den del av hjärnan som är min skrivarvrå att arbeta på högvarv. Allt annat än lägligt...jag försökte knipa ihop ögonen och somna. Men se det gick inte...dags att jobba! Så mitt i den sprängande huvudvärken satte jag en baksidestext, titel på boken och en liten specialgrej som ska inleda hela boken. Som jag sagt tidigare...detta manus lever sitt eget liv...

Upp och hoppa- skriv en baksidestext!

3 kommentarer:

  1. Grymt att du kunde få något gjort med det utgångsläget! Är titeln hemlig...? Alltid nyfiken! :)

    SvaraRadera
  2. Ha, ha...nej...egentligen inte. Men jag ska suga på den ett par dagar för att se om den verkligen känns rätt innan jag släpper ut den i cyberspace! Trots allt uppfunnen i ett rus av migrän!

    SvaraRadera
  3. Det där känner jag igen mer än väl :)

    SvaraRadera