fredag 11 november 2011

Fin award...



Denna fina award har jag fått av snälla Helena med bloggen förändrad, förvandlad, förädlad! Vad roligt att få den där lilla extra gnuttan uppskattning mitt i allt stötande och blötande med texter och manus. Sjunker man ihop lite så finns det alltid någon där med ord som värmer. Det är verkligen härligt med dessa goa bloggäng!  

Nu får jag ju äran att skicka denna Liebster award vidare till någon annan och väljer denna gång ut:

Joanna och bloggen Joannas universum då jag blivit smått beroende av den. En härlig blogg och ett härligt språk! Dessutom står jag i kö för att köpa boken som hon snart ger ut!

Bokplantan för att det är en inspirerande och rapp blogg som känns personlig och ofta har en liten udd av humor. Love it!

Annettes lilla blå för att den alltid delar med sig av mysiga, kreativa tips till hemmet och för att Anette verkar vara en så härlig person. Det var när jag hängde på hennes skrivmaraton och skrev varje dag som min egen bok blev klar!

Felicia, mitt namn i hyllan, för att hon med ofta korta meningar och enstaka ord lyckas beröra och roa. En blogg som nästan blir som "dagens inspirationskort".

Anneli, Trying to follow my dreams , inte bara för att hon är en härlig skåning utan för att hon har en personlig och öppen blogg. Den har betytt mycket för mig under hela min egen blogg- och skrivresa!

Stor kram till er alla och gällande awarden så står det så här:

1.Klistra in awarden på din egen blogg.

2. Tacka personerna som gav er awarden och länka till bloggarna.


3. Välj ut några personer (helst fem) som du vill ge awarden till.

4. Lita på att dina följare sprider kärleken vidare till sina andra bloggare.

5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!


2 kommentarer:

  1. Men åååååh, så snäll du är!!!! Vad glad jag blir och vilken ljuvlig motivering! Jag ska genast uppdatera min blogg och länka till dig! TACK så jättemycket!!!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du, vad glad jag blir! :D En uppmuntran som är mycket välkommen just nu!

    SvaraRadera