söndag 2 januari 2011

Nytt år!

Vi hade ett suveränt kul och trevligt nyårsfirande med goda drinkar, tokig femkamp och frågespel fram till morgontimmarna. Enda smolket i bägaren var att hunden verkade få någon form av epileptiskt anfall på grund av smällarna. Jag älskar denna hund så galet mycket och att behöva se på när han mår dåligt och inte kunna göra något gör ont genom märg och ben. OM det nu var epileptiskt finns dessutom risk för att det åtekommer...

Nu har hela familjen en ledig vecka framför sig vilket känns sanslöst lyxigt (ja, jag är väl inte helt ledig, ska skriva lite småtexter till broschyrer, artiklar till en bröllopstidning och material till ett energibolags kundtidning...men ändå...).

Nytt år betyder avslut och nystart. Detta året SKA jag fortsätta med min roman...kanske till och med få den färdig (hoppas, hoppas!!!), jag ska också försöka lära mig lite mer om fotografering (har ju en kanonfin digitalsystemkamera!) och så har jag lovat att spela rock ´n roll med sonen. Vi ska installera en "rock-hall" på ovanvåningen med trummor, förstärkare, gitarrer (el och akustik), bas och keyboard...så nu finns det ingen återvändo!!

Ha en suverän start på det nya året allihopa!!

1 kommentar: