torsdag 10 april 2014

Huvudet ner och fötterna upp

Så känns det just nu. Hinner inte riktigt med och skulle behöva fler timmar på dygnet. Åker just nu runt och gör intervjuer som är rena rama lyxen för en frilansjournalist, om människor som bott med afrikanska massajer (denna story måste jag för övrigt berätta mer om i ett annat inlägg...), om eldsjälar som driver småskalig köttproduktion, om små getostmejerier och mycket mer. Innan dessa intervjuer kom igång var jag på ett affärsutvecklingsinternat för att ge mitt företag en knuff - vet inte om knuff var rätt ord dock. Kände mig mer manglad. Fast ur det kommer förhoppningsvis något gott!

Boken då...mitt i alltihop ska jag ju ge ut min bok....iiiiiiii. Måste hela tiden påminna min manglade hjärna om detta. Har inte ens bestämt vad jag ska ha för tilltugg på releasen....puh, blir till att börja planera i helgen!

En annan kul sak... jag fick ett brev från BJT (Bibliotekstjänst) som berättade att deras Talboksredaktion har valt att ge ut min bok. Detta görs tydligen utan förlagets inblandning. Så glad för detta!
 
PS: Den som vill bevaka boken kan gå in här: Adlibris eller här: bokus 

Japp, jag pepprar er med ännu en bild!!!!

 

1 kommentar:

  1. Vilket mysigt omslag! Men med tanke på titeln tänker jag att boken kanske inte är så mysig ändå? Eller? :)

    SvaraRadera