söndag 26 juni 2011

KLAR!!!!! (omgång 1)

JAG ÄR KLAR. Ja, jag har satt sista punkten i mitt första romanmanus. Förvirrad och lycklig över detta märkliga att ha skrivit en bok. För även om jag inte skulle få den tryckt och utgiven så har jag trots allt skrivit den. Och bara det känns som en fullkomligt galen bedrift! Nu ska jag glädjas åt detta ett tag och sedan är det bara att sätta tänderna i finliret. Det är en del tomma rader här och där. Rader som kräver research för att kunna göras rättvisa. Lite bakvänt kanske att fixa det nu när boken är klar men jag tror knappt att jag hade kunnat avbryta mitt i skrivandet, så det får bli som det blir. Backa bandet, putsa, lägga till och sedan utropa ett KLAR (omgång 2).

PS: Kul att många av oss har skrivflyt just nu....kikar på era bloggar och det känns verkligen som om det puttrar både här och där!


4 kommentarer:

  1. Vad härligt! Grattis!
    Det verkar onekligen finnas ett fantastiskt flyt bland bloggarna just nu :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Åh vad skönt, vad underbart, vilken lättnad! Och spännande framför allt! grattis!
    Och jag kan inte annat än undra om en sådan timme dyker upp i mitt liv någon gång?
    kram

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Jag kan verkligen sätta mig in i känslan... den är obeskrivlig. Lycka till med fortsättningen!!

    SvaraRadera
  4. Spännande. Hps forts går bra

    SvaraRadera