måndag 16 maj 2011

Är så sugen...

...på att ta itu med sista kapitlet i romanen nu. Det har varit skönt att få vila ett tag, karaktärerna behövde nog det eftersom de varit ovanligt tysta på sista tiden. Men nu i helgen har de börjat knacka på dörren igen. Jag försöker hålla för öronen eftersom jag har en del jobbtexter som MÅSTE bli klara innan jag kan ta itu med boken, men de är envisa som bara den. Och högljudda...så jag lär väl inte kunna hålla emot allt för länge. Tills vidare länkar jag till Amandas blogg med det där vi författarambitiösa alltid behöver påminnas om....

1 kommentar:

  1. Nu är snart mina studier slut och jag ska ta tag i mitt skrivande igen, då är det bra med alla era fina skrivarbloggar som kan ge mig inspiration och glädje att ta tag i bokprojektet igen./Cattis

    SvaraRadera