fredag 8 april 2011

JAG HAR FÅTT JA!!!!

Jo. Det är galet. Men sant. Overkligt. Men underbart. Jag skickade mitt barnboksmanus (lätt-att-läsa för 6-8 år) till ett lite mindre förlag som jag haft som favorit. Ville vänta in deras omdöme innan jag skickade vidare. Och de sa JA! Har nog inte riktigt fattat vad detta innebär ännu....och nu ska jag fira!!! Eftersom de redan har flera utgivningar in i nästa år så kommer den att ges ut i augusti 2012- bra...då hinner jag som är petmoster få allting så bra det bara kan bli! Och spåna på nya storys eftersom det redan sagts att det kan bli aktuellt med fler böcker med samma karaktärer...Mer detaljer får ni när kontrakt är påskrivet antingen i slutet av nästa vecka eller veckan efter!

Jippppiiiiii!!!!!!

10 kommentarer:

  1. Men WOW! GRATTIS!!! Underbart att se. Nu är jag jättenyfiken på vilket förlag det är... Men jag får väl ge mig till tåls ett tag till... Återigen GRATTIS!!!

    SvaraRadera
  2. Fy sjutton va kul!!! Grattis,grattis, grattis!!

    Hoppas du får en fin firar-helg.
    Kram!
    /Nina
    ordetarditt.blogg.se

    SvaraRadera
  3. :) Kram o Grattis

    SvaraRadera
  4. GRATTISGRATTISGRATTIS

    häftigt för dig.

    kramkram

    SvaraRadera
  5. GRATTIS VÄNNEN =)

    Lycka till med allt.

    kramar @nette

    SvaraRadera
  6. Det är ju underbart!!! Så häftigt, att det du slitit med kommer att läsas av många barn där ute! Jag kommer att "hänga på låset" när den ges ut, grattis grattis!

    SvaraRadera
  7. Grattis! Jag tror jag vet hur det ligger till :)

    SvaraRadera