torsdag 17 februari 2011

Så mycket blev det av den planen!

Min helg blev inte alls den skrivarhelg jag planerat för...fick klabb med mitt ena öga och fick undvika datorn. Hör till kategorin människor som inte springer till läkaren förrän det är absolut nödvändigt och igår LOVADE jag min man att gå (hade då avbokat en tid redan för att det NOG kändes LITE bättre...). Jaha, efter flera timmars väntan visade det sig att jag hade en skada på hornhinnan. Så nu är det antibiotikadroppar flera gånger om dagen och kortisonsalva på kvällen som gäller. Men denna helg ska jag ta igen skriveriet med råge!

Hmmm...vill minnas att jag lämnat ett löfte här på bloggen om att barnboken skulle vara färdigputsad i nästa vecka också....

1 kommentar:

  1. Lugn, lugn. Du har tid. Glöm inte att andas också.

    /Nina
    ordetarditt.blogg.se

    SvaraRadera