lördag 19 februari 2011

Härlig lördag!

Har undvikit datorn idag...för skönt väder för att hamra på tangentbordet. Tog en promenad vid kusten med hela familjen, först i skogen och sedan ner till havet...stenarna såg ut som glaserade bakelser...vilken lycka att bo så här!! Det kallar jag inspiration!

Är sugen på att fortsätta med romanen nu när jag har fått klart för mig hur den ska fortsätta men låter lördagen vara family-time! Kan också berätta att jag köpt biljetter till Mia Skäringers show baserad på boken här till höger...ska bli så himla kul!! Har precis läst ut boken och måste säga att jag blir imponerad över människor som är så brutalt ärliga och självutlämnande. Det går rakt in i märg och ben på mig som läsare...själv skulle jag ha extremt svårt för att skriva något som inte är förklätt i journalistik eller fantiserande författarskap.

Med Danmark i blickfång en härlig februaridag....

1 kommentar:

  1. Vilken härlig bild! Det är skönt när man kan släppa allt och bara vara med familjen och njuta av sådana härliga dagar. Vi har haft helger det sista fyllda med kalas och aktiviteter. Längtar till en tom dag då vi kan ut och njuta av havet.

    SvaraRadera