onsdag 2 februari 2011

En ljudlig suck av lättnad!

Nu har jag följt känslan som dykt upp på sistone om att låta mitt tänkta slut istället bli ett avstamp till andra halvan av boken. Vilket lyft!! Nu har jag en klar bild av hela boken fram till slutet och blir alldeles pirrig i magen eftersom detta gör manuset så mycket bättre än vad det var innan. En varm tanke till alla er bloggare som jag följer och som följer mig eftersom det faktiskt är så att alla era inlägg, tips, råd och inspiration sätter igång hjärnan och vidgar tankefälten. Som frilansskribent hemma i sin "stuga" lider man ibland av tunnelseende.....

PS: Fick hem boken Högre än alla himlar av Louise Boije af Gennäs (första i en trilogi) som jag bara längtar efter att sjunka in i. Någon som har läst den?

1 kommentar:

  1. Det låter helt fantastiskt! Det är den bästa känslan, när det flyter på sådär. Lycka till med fortsättningen!

    SvaraRadera