måndag 25 november 2013

Mina ord och andras ord

Som vanligt rusar denna årstid iväg. Man har bara precis hunnit ta bort trädgårdsmöblerna innan det är dags att ta fram julpyntet!

Mina dagar fylls av ord. Jobbskrivarord, jobbsökarord, egna författarord och andras skrivna ord. Jag har läst igenom romanmanus nummer två som jag påbörjade i somras och jag gillar det skarpt! Dessutom kunde jag inte låta bli att skriva ett synopsis på en kapitelbok för 9-12-åringar som jag gått och burit i huvudet ett tag. Tror minsann att jag ska sätta igång och skriva det nu när jag väntar på redigering 2 av redaktören. Dessutom har jag fått äran att läsa Malin Roca Ahlgrens bok som min bror har illustrerat. Härlig sysselsättning i novembermörkret!





2 kommentarer:

  1. Det är helt galet vad tiden går! Härligt att du får spendera din bland så många ord. :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är mycket ord. På endera vis! Kul med kapitelbok för barn! Lycka till! :)

    SvaraRadera