onsdag 10 oktober 2012

Underbara Petter och Bert K-nervositet!

Igår var jag på Näringslivsdagen i Helsingborg och lyssnade till inspirerande och tänkvärda föreläsare. Finnen Alf Rehn kommer jag aldrig att glömma!! Och Petter....underbara Petter...höll en kanonbra föreläsning och är en sådan där person som man bara vill lyssna mer på. Så otroligt roligt att han fick starkast applåder av alla näringslivsmänniskor på plats....

Nu till en annan kändis...puh...ska ringa Bert Karlsson om en kvart och har nu min obligatoriska Bert-nervositet. Jag är aldrig nervös innan en intervju, hur hög pamp jag än pratar med. Men Bert....det är något annat det...Får man bara honom att göra intervjun så är det oftast inga bekymmer. Men det är just det...han har liksom ett eget sätt att se på en agenda, och artighetsfraser och presentationer kan dra dit pepparn växer. Kul och skrämmande på samma gång.

Så nu ska jag ladda...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar