tisdag 15 maj 2012

Härliga dagar!

I helgen firade jag jag min 40:e födelsedag med att bo på den lilla idylliska ön Ven med familjen. Man tar sig främst runt på ön med cykel och vädrets gudar var inte på min sida när vi kom dit på lördagen. Halv storm och regn som strilade. Men cyklade gjorde vi och dagen efter var det strålande sol! Vi hade så fantastiskt sköna dagar och behövde verkligen den här stunden alldeles för oss själva. Sönerna var i sitt esse och jag är säker på att vi förlängde livet med ett antal år med tanke på de skrattsalvor vi åstadkom under dessa dagar!

Full av energi är man nu tillbaka vid datorn igen. Har intervjuat riktigt trevliga människor, fått erbjudande om ett skrivuppdrag som ska bli såååå kul och ska nu jobbringa och jobbskriva lite till innan jag fortsätter att läsa böckerna som jag tror att mitt manus mår bra av.

Måste också tipsa om att gå in på Egenutgivarnas hemsida där deras nya katalog finns. WOW! Blir så glad över detta driv!!

Grabbarna i rapsfältet på Ven

2 kommentarer: