måndag 2 april 2012

Vilken dag!

Den började med en joggingrunda (jo jag JOGGAR...alltså J.O.G.G.A.R - fattar inte det själv...är träningsallergisk, men vad gör man inte när 40 årsdagen rusar mot en...). Sedan blev det en runda till logoped med yngsta sonen, sedan en låååååååång runda till diverse affärer med brorsan som inte har körkort. som vi handlade, stånkade och bar. Impad över sonen dock, som inte klagade en gång. Själv är man mör som bara den. Nu ska jag faktiskt strunta i jobben jag tänkt skriva och lägga mig och läsa (har upptäckt att jag läser alldeles för lite sedan ipaden kom in i mitt liv...). Imorgon kliver jag upp i ottan för att göra skrivjobben klara och sedan är min plan att plocka fram romanen igen. Den har legat undangömd tillräckligt länge nu. Idéer och lust till bokputsande har börjat pocka på och som man älskar den känslan!

Precis så här spänstig och smidig ser jag ut när jag joggar- springer fort som en fläkt genom skogen....not....

1 kommentar:

  1. Spelar väl ingen roll hur du ser ut när du springer. Du är duktig som springer överhuvudtaget, så det så!

    SvaraRadera