onsdag 8 februari 2012

Nu kryper jag...

...ut ur min grotta igen. Sonen blev sjuk i fredags och jag fastnade i hans lugna feberlunk. Orkade bara sätta på datorn när jag var tvungen att åstadkomma vissa jobb...annars har jag hållit mig ifrån data/hemsida/blogg/facebook och det har faktiskt varit riktigt skönt. Det får mig att tänka på att det nog är bra med teknikpauser ibland.

Men jag har inte bara legat i min mörka grotta och rullat tummarna och fångat en och annan pralin mellan tänderna...nix...här har det städats och sorterats och fixat och donats. Mest tid och kraft har lagts på mitt arbetsrum - så nu är det stor lycka att faktiskt gå in här och jobba och skriva. Ska bara köpa en matta och en lampa också!

Imorgon ska sonen till skolan igen och jag är back in business som vanligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar