måndag 30 januari 2012

Idag...

...har jag hunnit skriva ett par artiklar, korra ett jobb samt planera ett annat. Dessutom har jag försökt uppdatera infon på min hemsida...puh...får gråa hår av sådant. Just nu är jag i ett läge där jag inte lyckas få den uppdaterade versionen att hamna på webben. Ska kämpa lite till ikväll...skulle vilja ha den hyfsat uppdaterad när jag skickar mina frilansidéer till ett par tidningar. Har gått med i linkedIn också eftersom jag fått förfrågningar och bör bli bättre på det här med nätverkande - live och på nätet! Det tog också sin lilla tid...

Så nu är det kaffepaus, läxläsning med sönerna och sedan en långtur med hundarna. En ganska bra start på veckan!

2 kommentarer:

  1. Det låter som en bra arbetsdag! Jag finns inte på LinkedIn, däremot är Facebook och Twitter viktiga nätverk för mig. På vilket sätt tror du att LinkedIn kan komplettera dem? (Hoppas du inte har något emot min nyfikenhet :)

    Hoppas det löser sig med hemsidan!

    SvaraRadera
  2. Det låter som en väldigt bra och produktiv dag.

    SvaraRadera