torsdag 6 oktober 2011

Pennan glöder...

...mest jobbpennan dock. Det känns som om alla mina uppdragsgivare har vaknat till liv exakt samtidigt. Häromdagen intervjuade jag bland annat Antikexperten Joakim Bengtsson (från Antikrundan). Det var andra gången jag pratade med honom och när jag åkte därifrån satt jag och filosoferade om att man skulle haft honom som personlig livscoach, hela han är som ett enda stort lyckopiller! Tror att jag måste besöka hans härliga julmässa som han håller i sitt hem Gamla kassan i Landskrona. Han samlar udda kaffekoppar till den mässan hela året eftersom besökarna får köpa "kaffe med kopp". Underbart!

Jag är nästan dagligen inne och kikar hos alla mina favoritbloggare...men jag kan knappt lämna kommentarer hos någon längre. Direkt när man skickar blir kommentarsfältet tomt. Det blir morgondagens nöt att knäcka...bland alla andra nötter...

3 kommentarer:

  1. Vad kul att du träffat en Antikrundanexpert. Kanske är det "tantvarning" :-) på mig men jag tycker det är jättekul med "Antikrundan" och alla fina, gamla saker.

    SvaraRadera
  2. Konstigt att det inte går att kommentera på bloggarna du läser. Hoppas den här kommer fram till dig i alla fall :)

    SvaraRadera
  3. Det måste vara kul att träffa så många inspirerande och intressanta personer genom arbetet! :)

    SvaraRadera