söndag 30 oktober 2011

Kreativiteten...

...flödar! Borta är panikstressen och virussjukdomar för denna gång, vilket ger utrymme för energi, lust och skapande. Och det är en härlig känsla. Igår blev det en dag med scrapbooking (DET var länge sedan) och fixande med album. I dag ska jag ge mig på projektet att måla om matsalsmöbler från Ikea i ekfanér till vitt. Det gör mig nervös och min man ännu mer nervös...men det är lika bra att ta vara på detta kreativa rus jag befinner mig i. Lovar dela med mig av före och efter kort sedan... (såvida det inte slutar med att jag köper nya möbler vill säga...)

2 kommentarer:

  1. Håller du på med scrapbooking, det gör jag också! Innan jag började skriva på riktigt så höll jag på med det jämt. Nu hinner jag nästan aldrig. Tråkigt eftersom det är så kul och avkopplande.

    SvaraRadera
  2. Kretiviteten flödar. Underbart. Frihet

    SvaraRadera