måndag 26 september 2011

Bokmässan...

...var minst sagt en upplevelse! MASSOR av människor. Många kändisar för den som tycker det är kul och massor av intressanta förlag. Jag kan konstatera att jag:

...hade för lite tid på mig sett till min "att göra lista". Ändå hann jag med en hel del (dock inte att leta upp mina blivande barnbokskollegor...tyvärr)!
...nästa år tar ännu bättre skor (hade vader som en elefant och skoskav efter några timmar)
...nästa år tar ännu tunnare kläder på mig (det kokade i mässans lokaler!)
...nästa år tar en ryggsäck, axlarna hängde ner till midjan efter ett tag.
...nästa år bokar in några seminarier också.

T'änkte sätta in bild på trevliga Amanda när hon signerar en bok till mig men får bara in bilden liggande och lyckas inte få den rättvänd...konstigt...får göra ett nytt försök senare!




2 kommentarer:

  1. Nästa år ska jag också ta med ryggsäck:)
    Vad bra att du hade det trevligt.

    SvaraRadera
  2. Inga problem, vi kan vända på datorn!

    SvaraRadera